Saturday, December 25, 2010

denda berkarat yg masih teringat

Posted by norzillawatie binti zahidin at 4:50 AM

ni la masalah cikgucakgan kat skola salunye lah.time aku buat keje skola tu seenak enaknye dan sebaik baiknye, time tulah cikgu tu xdatang lah, ade meeting lah, mc lah, xcihatla, anak xcukup susu badan lah.hai. time tu la aku rase "oh cikgu!terima kasih!"

tapi kan aku ingat lagi masa aku xbuat keje skola tu, pergh..time tu la die cek pulak. aku ingat lagi masa subjek BM kan darjah 5 Bestari kt SK Seri Manjung, aku kena denda berdiri kat depan kelas ngan sorang lagi membe aku, Rozainee. mestila aku ingat sebab aku xpenah kena denda.tu satu2nye denda dalam hidup aku.malu kot.da la pengawas pusat sumber.haih!duduk depan kelas korg bayangkanla 2 jam.sape tahan~.aku mmg da nangis kat depan tu.

masa kat U pulak, lecturer la kan pon kadang2 buat hal sama.tapi jarrang jarrang~~haha.so xnampak sangat coz they more to assignment.nak anta bole,tak anta pon bole.xanta dapat telo ayamla cik kiah~~hoho.kite da besar, pandai2la hidop.jangan tau berangan.kalau da ngikut keturunan cik jenin, sampai bilakah?kan?hiy...tak mau da aku kena denda.belajar dari silap.xsalah.xrugi. ok beb! (*=*)




sekian: ohzila (^_^)y


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea