Tuesday, December 28, 2010

heyhey cerita panas~!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:34 AM

assalamualaikum wbt.

ok.ini sangat panas, menyengat, hangat dan err hebat!yes!hebat berkata2. ape2pon, sebelum kata banyak berdusta, sebelum jasad mengumpul dosa, ampunkan saya kawan2. saya cuma agak tidak berpuas hati apabila saye tgh berehat kesejukan tetibe menjadi panas. ni kisah tudung. ok. sebagaimana biasa, anda pon tahu seadanya kalau saye ini tidak layak pon sekiranya nak bercakap2 dalam hal ni tapi tidak berselindung untuk mengetengahkan hal yg menjadi perbualan panas akhir zaman ni.ok.terus terang macam nak insap pon ade ni.

well, its hard to say.but ia perlu.


*klik it 4 more details*


nampak kan?so ini la yg cek ohzila nak cakap. tapi ye la kan, sekarang pon orang2 kite pon da buat benda ni xamik kisah da. who we are to deny all the sunnah and teachings of our Prophets. i dunno whether MQ is Islam or not, but the thing as well looked very clear when she insulted 100% totally all the things on wearing hijab. just see lah. well, nak cakap pon, nnt ade plak orang ckp kat aku tak tgok diri sendiri dulu sebelum nk ckp benda2 macam ni.mesti ade punye. but, ade ke aku kutuk sampai macam tu skali. just give me time to get into it slowly. i want it. seriously.


ha!kau tgok ni!


*click the image*


aku xdela songsang begini.mengaji pun berlitup kak. mana mau camni. sedangkan sorg2 pon kena tutup aurat kalau baca Al-Quran, inikan lagi in front of public. ish. layak ke aku cakap camni? maapla. dalam jahat2 aku pon, aku xdela nak menghina Islam. sejahat2 aku pon, aku xdela nak cakap pasal agama lain itu ini.ajaran diorang itu diorang punye hal la.plz la.sesekali kite ni, janganla menghina Islam. ok. ape2 hal kalau nak tau lagi lanjut, korang searchla Mizan Qistina tu.add die, pastu bantai die abis2an. cakap main suke aje minah ni kang aku cepok kang.


source: tok yang faebook.

sekian,




0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea