Tuesday, December 21, 2010

lost with them

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:32 PM
tajuk tiada kaitan.


entry kali ini mengisahkan pertemuan dengan teman lama xjumpe KEIRUL AZAHARI yang lebih dikenali sebagai 'tiang'. dengan kuasa kete kebalnye itu aku pon lending habis baik lah! ok. dengan teman2 lain, quek, man, aus and nisa, n urul. aku paling mude usia nya di situ. ape2pon terima kasih kepada penerbit cerita iaitu tiang and the geng di atas jemputan itu. jadi mandom sebentar. jap.(+.+).

ok.bersambung semula. kami meluru ke arah lost world of tambun. pi tambun.bapak mahal tapi mesti la puas hati sikit la sebb dulu kalau pi panas bahang.tapi smlm pi suam2 kuku. sesedap rase aje cuacenye. kat sana rupenye da macam2 ade. petting zoo, ade spa sampai 40 darjah takat nye. rendam2 dah xnak klua.padahal masa mule2 masuk da aw sana aw sini gara2 panas sangat.macam mana nak masuk neraka ni.hummm.(=.=).talk to the hand jap.

at there, dah mmg ramai gile orang.korang tahu.naik slide nye bapak best. horror gile pon ade.seronok bangat.aku rase lagi seronok dari bukit merah.hahah.seronokla mak ai. even aku xtahu berenang and kalau berenang pon. kategori perenang setempat, tapi dapat jalan seinci 2 tu kire okla.hahaha. tapi kan bile naik bab2 benda2 pusing yang macam salu ade kat funfair tu, sowila.aku surrender sebab aku pening and asyik sendawa beratus kali keluar angin ikut mulut.tapi xkua plak ikut bontot.ceyt!(*.*)erkkk..

ok.perihal gamba di atas sebenanye xdela kena ngena. basikal ngan kerusi tu sebenarnye macam antik zaman opah2 aku dulu pakai. so saje la.kot2 edit cantek.tapi gamba atas xedit lagi.wuhu.tibe2 nak jadi fotoeditor pulak.membangkaikan diri sebenarnye sebab xde wat pe arini. tapi badan agak rase letihla gara2 jalan2 semalam. lokasi gamba tu adelah di ground floor umah tiang. so sementara menunggu si tiang tu ngambik barang, aku snapla kejap.hoh.[O.O]

mandi itu sebenarnye sangat mletihkan lebih2 lagi di tempat yang seronok.pastu panjat turun panjat turun balik sampai tak ingat dunia sebab terlalu seronok menikmati slide game.haha.tiger show pulak sangat mengujakan diri.aku tertarik dengan tiger yg bernama james bond tuh.tomey.wuhuuu.berat terlampau kot.300 lebih kg.mana maunye aku terpikior rupe itu.i tot 60 sumthing aje.hahaha.baru aku tau rupenye teramat berat cik rimau berbelang itu.

ape2pon semalam, terima kasih yg teramat sangat2 kat tiang n quek sebab mengantor aku balik ke rumah dengan selamat.dan mengambil masa dekat 2 jam jugakla nak sampai kan.tengs tengs banyak2.ape2 hal.jangan lupe aku si hantu pontianak sundal siam ni.ok pak.tengkiu!


sebelum pegi.teruja.


cik lost


setelah pegi.penat.bukan purapura.


quek dengan bajang nyaa..


khai si empunya badan punye tiang


sekian (^.^)

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea