Thursday, December 16, 2010

pangkah kau la!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:02 PM
*biar muke xlawa hati jangan busuk ini macam ok*

kalau da mulut tu macam longkang sejak azali ape bole buat. hati hanya mampu berkata "sabar". tapi dengan kuasa mulut anak jati perak + sabah ni, meja di biriyani menggamatkan lagi suasana kekecohan kami satu meja 4 kerusi tapi duduk 6 orang. ok pikir sendiri. orang sembang pasal trip road tour, kau xnak dengar. ape benda la orang cakap tak mau dengar. gampang nye. bile kau tgh cakap, ko marah orang potong, tapi bile orang cakap, kau keje nak memangkah. bangang tol orang tue nih. hendap perasaan orang lain pkir x ape jadi lepas tu. nak gurau pon tgokla. seyes la kalau kau plan kan aku tak mau pegi. betolbetol xmau.fedap da dengan perangai cik longkang begitu.selagi saye boleh bersabar bolehla.terima kasih cik R sebab menyelamatkan suasana yang membuatkan aku ni dari panas hati ke suam2 kuku pon ok la. kau xsetuju itu kau punye pasal sebab kami berlima and kau sorang je yang xsetuju. time kasih juge poada cik I yang juge translator kepada orang tue tu tentang ape sebenarnye kehendak konsep trip kite. payah juge kalau ade je orang keje nak memangkah orang je ni. umo 21 tapi macam si hingusan hijau.kau tak suke aku kau bole belah. tapi aku tak suke kau camane pulak?aku xde la plak nak pangkah kah kah kah kat kau kan. xdela pulak aku halau kau kan? tau kau banyak tolong sume, tapi bole x aku cakap, kau tau cakap je, keje xbuat.ubahla sikit oke. da malas nak bertekak dengan ko da setiap kali jumpe. da malas. otak da tepu bukan lagi empuk. jumpe tau nak maki2 kau. malas and fedap.

-sekian.ohzila tgah bengang-

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea