Friday, December 17, 2010

jengah UiTM

Posted by norzillawatie binti zahidin at 10:32 PM

setelah lama melupakan UiTM di hatiku, tetiba muncol gerangan sorang ni yg aku sebenarnye da lupe kat die tapi teringat balik gara2 facebook. haih! die tegor aku la beb!hahaha..aku da xnak da mengingat kenangan bangunan beratap biru tu. i mean UiTM Pulau Pinang la. da la tak menjengah menjangkau bangunan tu. ingat pon aku xnak dah. buat apa kembali ke alam yang dah terjah. sebab pi sana xberjaya pon membawa sekeping kertas yang diberi nama Yang Dimuliakan Diploma Kepujian Kejuruteraan Elektrik Peralatan. haih. maapla. saye xberjaya di situ.

ini membuatkan segala macam hal2 di sana mula menghantui dan menjejak ke benak ingatan aku. pergh. skandal. exBF.bff.pengkhianat.kawan makan kawan.si hipokrit.sume ade kat sana.tapi rase macam xnak lupe kat sorang ni yang berhuruf F.err...pasal F la aku tbe2 teringat kat sume benda ni. oh.kalau la diberi peluang sekali lagi. harap2la.

ape2pon.UiTM masih dihatiku.hehe.

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea