Sunday, December 26, 2010

campurbaur punya cerita

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:46 PM


WIRA dua gol Malaysia, Safee Sali (10) merai jaringannya bersama Kunanlan dan penjaring gol kedua, Ashari Samsudin (kanan) pada perlawanan akhir pertama Piala Suzuki di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi. Norshahrul (gambar kecil) dianggap perancang utama kejayaan besar negara.

sumber: tok berita harian hari ni

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

syabas syabas!kita memperolehi kemenangan yang ketiga!penah tgok cerita Pak Belalang time abad abad P.Ramlee dulu. tu le kome.tgok wayang tgok Narnia la Ngangkung la.tgokle juge cte P.Ramlee.haha.xde cite lama, xde cite baru.tol x?wel wel.aku takla setahu mana pasal bola sepak ni tapi berbangga la sebab tanah air tercinta semakin megah dlm arena bole sepak ni. pergh.cayala!(rase macam nak bercinte dengan diorang pulak.ok.aku x menggeletis). tak diduge plak ade sinaran laser tu jadi isu plak.padahal xde ape2pon.kalau xcaya klik sini.dalam berita harian.timbul isu laser ni, tros diorang g jumpe pakar optometris.pergh.sanggup.yang bangaknye tu, kan da cakap jangan bawak mercun.dibawak jugak.kan da timbul kecoh.malukan rakyat Malaysia betol la.nak sokong2 jela.korang xpikir ke nanti diorang nak lawan kat Indon Rabu depan lagi la camne.korang janganla main2 dengan rakyat Indon ni.sume jenis panas baran.




tadi kan aku blogwalked.pastu bile tgok blog2 teruna ni, sume cite pasal bola beb.biasala tuh.masing2 ceritekan kisah2 3-0 smlm.pergh.aku tgok care diorang cerite tu macam diorang tu Football Manager pulak dah.mengalahkan coach si Rajagopal.eh betul ke x nama coach tu?aku malas nak search pakcik google nih.kang salah kang mau kena debuk aku kiri kanan.hoho.tpi kan semalam nak cerita la aku mana tgok bola ni.xtengok tv pon.aku tau pon sebb aku mesej adik aku.haha.tu mamat gile bola.well, korang tau and sape2 yg da tau, its ok.tiket masuk bola tau x bape?grandstand rm50.bebas rm30.mak ai.korang bayangkanla, bape riban dalam stadium tu.bapak untung berganda2 ma stadium tu.aku ingat palingmaling pon 10bucks.kalau rm50, pi karok 5 jam da puas hati.haha.pi lost world tambun pon da puas jugak shari suntuk.hahah



angel clip art

sembang pasal karok kan, aku pi pertandingan karoke malam tadi.aku agak sedikit hampe la perasaanye sebab aku gatal tekak and gagal melontarkan suare dengan baik.lagu aishah janji manismu menjadi taruhan malam tu.xdapek la nak tolong.xpecah just rase macam xsedap.xpela.xde rezeki la kakak.malam ni cek ohzila try lagi kat kuala kangsar.tak tau la lagi jadi ke tak.tapi kalau batuk, buat ape pi jauh2.aku da la manjung nak pi sana mau 2 jam.nak bawak lagu ape pon xtau.okla.cik ohzila terangkan di sini.saya bukan mau jadi artis, jadi sahabat handai jgnla panggil saya artis.selagi xda album sendiri, janganla panggil saya sedemikian rupa.saya hanya layak nyanyi tepi jalan aja.pergh.ayat kudus dan tulus nih (^_^)y.
.
.
.
.
.
aku baru selesai memasak tadi.ikan sardin buat goreng.sayur buncis masak ape tah.goreng2 biasa aje.ngan ikan bilis goreng.nak tau?aku xpayah nak makan sedap2.yang macam ni pon da bole buat aku kenyang dan sangat2 selera.kalau makan sedap pastu kau cirit buat ape kan?rugi mugi.haha.buat taik gigi bole la.haha.seyes kau.makan tgahari xpayah nak kaw2 sangat.goreng telor dadar pon jadik ma pastu makan ngan ikan bilis goreng panas2.mak aih.aku pulak da terliur ni.nasibla aku xpuasa.haha.




*tapi kalau telor comel camni, sayang gile nak makan.menetaslah kau*




tibe2 nk terkandas benak otak aku ni ke arah menggelabah bile pikir2 nak masuk sem balik.ok.lebih baik jangan pikir dulu.nanti serabut memanjang duit xkan cecah ke bumi.oleh itu,selamat tengahari.mari menonton sinetron alisa.

sekian:ohzila.

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea