Thursday, December 16, 2010

antara reunion dan 'hal'

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:07 AM

masih mahu mencapap dengan meletak gambar ini bersama hidayah salim. oh bff! lokasi di teluk batik menceriakan lagi suasana kamikami ketika buat reunion. (ohzila masih lagi bz nak story pasal reunion padahal da abis). di bawah gambar2 dari pingitan dara yang hadir pada hari tu.ok.mmg xhowt sangat sebab xramai. xpe.but bersyukur dengan ape yang ade. dengan rakan2 yang setia sudi datang ke reunion aku ni.tengs2 sangat sampai ke hari ini.

tiqah.sherah.dayah.aku.nadiatul


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

**ade satu cerita**

aku xtahu die baca blog sape.maybe ade 2. antara blog aku or belog member aku sorang lagi. aku terbaca la kat post2 kat fb. it is about the reunion ni. ok. at first, tengs sebab sudi lah baca belog sape2 kat blogspot nih. sape2 pon. tapi ini kisah 'terasa' nyah. so aku post kan begini anjing. aku xkisah korang xdatang.nvm. but janganla menggongong. aku xkacau kau and aku rase aku keep support 'hal' kau.maapla kalau kami ini mengganggu hal anda. even xramai tapi aku rase meriah je. ok je. xde masalah pon. mandimanda sukaria kamikami.macam2 kami buat.at least dapat jumpe kat picnic pon ok wat. kau nak buat kat hotel bersinarsinar penoh bintang2 tunggula sume keja beranak pinak tak pun berbini 4 pon bole kalau kau nak bawak sume. lantakla. tapi kalau buat sekadar biasa pon at least sume seronok and membangkitkan perasaan gembira di hati masing2. itu la feedback yang aku dapat dari sume kisahnye. ok. kepada cik baju kuning, saya harap anda punya 'hal' akan lebih hebat dan semeriah kenduri anak raja.

-sekian-



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea