Monday, December 13, 2010

reunion batch89 manjung

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:43 AM

secret recipe TIRAMISU cake!

'
peace *.*y

"di tepi pantai yang indah"

kipas ye cik nasir
din da xsabar nak makan

oh.ade plak mamat spek ni

tau x time ni aku da basah

....sangat

ok.teluk batik yang *indah*

jalanjalan

kami berlima je yang ade untuk kategori anak dara

ok.xkan cukup

...untuk..

ber snap lagi..

*nadia*atiqah*


she with faiz*


the guitar( me) and rauf


*eat.no diet*


*talk.non.stop*


reunion batch'89 manjung.ok mari bercerita. sekarang,saya penat.sebenarnye penat yang macam2 dan berbagai ragam. baru abis cerita reunion siang yang bermula pagi dan berakhir petang.saya tahu juga kawan2 yg lain juga penat.berehatlah anda. ape2 jue pun,terima kasih hingga tak terhingga kerana datang. i really appreciate it.and thanks also 4 the 20 bucks u all spent 4 it.

apepon, saye merakamkan setinggi2 jutaan terima kasih sayang amat2 pada sume yang hadir skali lagi kerana menjayakan reu gila ini. ok.wlau xseberapa tapi dari pagi sampai ke petang ade terisi kegembiraan yang da lama tak dirasa. tapi jika tiada mereka,apelah sangat cerita reu ini. mmg sangat tidak seberapa,asalkan ia bermakna buat kami2 semua.takpelah.bermakna buat aku sorang pon suda ok. aku perasan sorang2 pon sudah memadai*ini bukan ayat ta.cing*

well,aku mmg dilayan dengan baik skali.siap2 calit kek kat muke aku,then campak aku ke laut.oh.anda sangat hebat ye cik faiz n cik shahrul. JUST DO IT LAH!sume gara2 baju aku.mereka memang pencetus idea hebat di zaman ini.dari baju pon bole nak nganjing org.haha.
ape2pon,sume berjalan lancar hendaknye and sumenye ok2 belake lah.

haha.berhidangkan nasi tomatao,ayam panggang bbq, serta sandwich buatan aku, semuanya baik dingap oleh mereka segenap lapisan masyarakat. hoho. mereka seronok bermain banana boat.ade org tu bising2. xnak naik benda kunin. (cik banana la). tapi last2 naik jugak terkinja2 ntah pape. haha. kami yang tggal hanya duduk di persisiran pantai bernyanyi lagu di bawah pohon rendang yang dingin sambil bersembang kisah2 lama kami. ha. ini part agak seronok.tapi sebanrnya ade lagi part seronok. meraikan burfday meor zafree and nasir. hepi burfday yah! patutnye mereka yang dicalit.bukan aku.syaiton betol.ok.xpela.

kesah2 dpanjangkan lai dengan makan pulak lagi di sebelah petang selepas mereka penat bermandimanda. dah tau dah.mesti lapar balik.kan.lapar2 jadi makanla. tengok mereka berenang sebenarnya jauh di sudut hati mau juge berenang. tapi apekan daya takut laut yang biru permai menjadi laut merah.hahahha.syaitonnn. cukupla aku dicampak skali itu.

well.berakhir juge kisah pada petangnye. yeah sume da penat. aku pon balik dalam keadaan berpasir. dah x larat da. malam tu tdo awal. kompom mereka yg lain juge. haha
.tengs tengs tengs atas kehadiran anda. setinggi harapan penghargaan diucapkan kepada backbone aku, ikhwan, hidayah salim, rafizi and pak aji and of course korang2 yang lain yang terlibat. terima kasih memanggang ayam cik din and cik nasir and and cik naz. luv u ols. oke. tengs n jumpe lagi.




sekian.wassalam *.*y

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea