Wednesday, December 22, 2010

bukanbukan

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:47 AM


bukanbukan aku buat cuticuti nih.episod membangkaikan diri semakin menjadi2.garu sini xkena.garu sini xkena.last2 tangan menggatal dengan snap and edit.pakai pakcik photoscape. saye xhebat nak pakai adobe photoshop. dalam masa 2 minggu je lagi ni ha nak bukak kolej, aku masih terpingapinga terbangakbangak tak tahu nak wat ape.keje melepak aje sampai bile kan? kadang2 otak tak berkembang. ilmu pon macam makin terbantut. bile ade keje, xnak plak hati ni pi keje.bile xde keje.mula la merajinkan diri secara tibe2 mengharapkan ade la wang diberi sedikit.amin.

bukanbukan hal pon, kepada anda sume kan, janganla buat benda bukan2.ni ha aku tengok surat kabar metro ni makin laku gara2 ade macam2 tragedi yang jadi. kesian, simpati, geram, marah sume ade.kesian and sangat simpati pada mangsa2 simpang pulai-cameron yang terbunuh hampir sume.yang mati hidup balik pon ade. geram dengan perangai ayah si setan yang sanggup tendang baby sampai bengkak2 kat kepala pastu masuk icu. Ya Allah.perangai bapak2 sekarang ni makin menjadi2. nak kelar anu anak la.bodoh betol.tolongla.baca surat kabar ingat tambah ilmu, rupenye tambah cerita.ape2pon Al-Fatihah pada yang da pergi.

korang pon rajin2kanla diri macam aku ni.join beliabelia muda.haih.ade program deme panggil aku pegi.tu pasal kadang2 bz.tapi tu sebenarnye membizikan diri. daripada aku dok mengangak kat umah ni ape hal.main2 dengan adik2 aku lagi bagus.bawak diorang jalanjalan.lagi aku suke.ape2pon, pliz la jaga diri korang,jangan buat benda bukan2.advice aku ni free aje.tak berbayar pon. alah, benda ikutla kan.nak taknak terpulangla.aku pon bukan baik sangat.yelah cik kiah.

sekian(+.+)
(makin suke plak emoticon ni)


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea