Sunday, December 26, 2010

dasar budak hingusan tiada ajaran

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:23 PM

ok.mari menggembargemburkan perihal bola sepak kite.skuad kite da menang kan.ho yeah.3-0.of kos kite puas hati.tapi mesti ade gak yg xpuas hati kan.mesti lah kan dari pihak lawan.ok.ni adelah kisah satu rakyat dari pihak lawan yang still lagi hingusan berhingus hijau bertahi coklat bernanah kuning.entah.aku tengah sedap mencarut ni.harap maap.hati tgh panas.



sedap kan die bercakap.skali aku tonyoh dengan cili kering, nangis lagu p.ramlee la kau.



kau yang cari pasal sayang mangkuk




klik gamba atas ni untuk tumbesaran nak mampos *grrrrr*..




tibe2 cik ohzila nak emo.bukan ape.kenala emo.saba dah.tapi nak marah gak.nasib baik bukan time nye.kalau korang nak lagi detail, kat sini.agak meriah la die ni kan.macm nak cari publisiti murahan je.labu lagi laku dari kau la.nak letak nama tiwi macam artis tapi perangai macam ulat sawi.nak wi wi jugak.aku tengah marah ni.jangan kacau.


kalau korang tgokla kan,memangla syaitonn tu ade mintak maap.tapi korang prasan x, da minx maap tetibe nak ngungkit balik, nak garu abis balik.cikai nye pempuan nih.lepastu ade ke Malaysia die panggil *MALINGSHIT*.halo TiwiShit.biar kite ni perut buncit tapi hati jangan busuk nak berputar belit.biar kentut busuk.jangan mulut busuk.biar kentut bersepah.tapi jangan mulut bersepah.main makan ape ko suke.yg penting jangan makan orang.

*oh sangat hilang sabar*


die dok ngate negare kite ni amboi, kalah cik peah pegang cincin 7bentuk, tapi ade xkite tolak warga diorang datang ke negara kite cari kerja.da la dtg cr keje sini, pastu ade jugak ttbe wat hal kat sini jadi "maling".kau orangla maling.ok.aku xcakap sume.tapi aku mengata kau sekarang TiwiShit.tapi bile ade orang ckp camtu, si TiwiShit ni bidas balik yg ade pelajar kite pi blajar Medic kat negara diorang.diorang tu pandai bangak.abistu korang yg xpandai gile datang sini cari keje ape menda.aku xckp diorang tu bodo.tapi kau istilahkan sendiri la Cik TiwiShit.


la.....ingat lawa...rupenye..lawa *gile*



kalau da dasar budak2 lagi janganla tau becakap aje, tapi bile menghadap tau mulot mengadah nganga.pempuan pulak tu.PAKAI TUDUNG pulak tu.oh.sangat memalukan.ape2pon.selamat datang ke Cik Kiah Cik Som Club.nak tau pasal cik kiah cik som?sile tgok post saye yg lepas betajuk hai tudung.


aku da xnak menambahkan lagi sakibaki maki aku.
sekian saja laporan terkini bola.


terima kasih.

sumber: qusyamariposa and facebook

sekian:ohzila.

2 comments:

teyqahd said...

haha , lawak la ko ni .
tp mmg cam babi budak indong tak seda diri tu ,
padan muke klah !
huh

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

saje.menenteramkan keadaan hati yg panas dengan post sebegini..hahhaa

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea