Friday, January 7, 2011

kawan eat kawan

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:42 PM

hey. hari ni da hari ke8 untuk tahun 2011.(^_^)

bile blog menjadi tempat luahan sendiri, tempat melepaskan tensi, tempat nak mengadah sume benda pasal diri sendiri, orang lain and ape2 jelah, tibe2 rase jadi terbatas bile ade STALKER cube menyibok pastu nak merepot hal sana sini and sampai kena tapis2 pulak cerita tu supaya xnampak identiti orang tu, lokasi orang tu and ape2 jela yg berkenaan. rase macam rimas kan. ok.sgt rimas. jadi kalau ade blog sendiri, buat jela cerita sendiri. xpayah sibok ngan cerite orang pastu kalau diam xpe jugak. ni sibok nak menyibok hal orang lain. suke hati nak buat ape bole x.

tolongla jangan bagi mulut ni mencarut.mengarut.da penat mengumpat, mengutuk, memaki sume.bile masanye ibadah nak diterima.panas hati mengatasi sume.moody gara2 si kaki talam tu.mggu depan da stat kelas kalau mengadap muke hindustan bajet PRIYANKA CHOPRA tuh, xtaula ape jadi nnt.bile berkawan ngan sorg kawan baik yg jenis xkenang budi, si talam muke bertalam2, mulut macam longkang saliran tahi, ok. mmg rase dipijak2 kan. dapat pulak jenis xrespek orang tanpe sedar diri tu sekadar semut gemuk yang duduk dalam dunia saiz xsebesar mana.yang bole org jumpe sape kau, jenis ape kau.

jangan tunjuk terer ok.jangan.nak jadi loser berpade2lah.tak payah tunjuk kau tu loser betol2.buruk org tgok.da la perangai mmg buruk.sudah2la.kalau jenis kawan makan kawan ni, mmg sapela nak tahan ngan kau.so kau bole buat keje kau sendiri.xpayah nak mengacu2 kat org salah sape .tuding diri sendiri dulu.kau bukan sape2 lagi kat aku.ok.kau boleh nyah.kau bole blah.


sekian

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea