Sunday, August 21, 2011

jalanjalan Ramadhan

Posted by norzillawatie binti zahidin at 8:59 PM

ade satu gambar aje yang dapat nak diterjemahkan kat sini. ketika berhuruhara bersama mereka melayari bahtera nafsu shopping di JJ yang diskaunnye melampau nak mampos, masing2 machammmm dah lupe diri bila bergelumang dengan RM RM yang nilainye sangat murah ketika itu. aku pun terlibat sama dalam kancahkancah dedikasi bersama mereka yang semangat menjerit oh SALE oh SALE emmmm, mata gua dah berpinar2 nampak 4 huruf tu.

hai, tolong sikit kalau cakap lecturer pun sebenanye naik kaki dan tangan membelek2 baju dan sluar yang dikatakan sangat awesome murahnya. nak tau sape lecturer, mestilah yg baju hijau itu. Mis Faradila. segenap kemurahan baju yg ada, pasti beliau akan celahi walaupun berjalan bersakit kaki. perempuan pasti kalau dah shopping, berjalan dr perak sampai KL pun kata xpenat. habisla si laki mati mengejar bini.

aku dapat sehelai padini pun jadila ibarat machammm dapat gula seguni. sronokla weh mana taknya benda murah kot, xkn aku nak lepas. padahal ade je hutang piutang yg lain kat orang. tu la azam nak pjak kaki aje xnak sentuh bajula xnak sentuh slua la. last2 amik.melekat jugak kat badan.

lepastu plak kan, xcukup2 pi plak gerbang malam. hai kat sana membeli belah lagi, jalan sempit ramai orang bau badan bau ketiak mak ai, aku redho jadi lebih rendah dari mereka apabila terpaksa mengharungi lautan peluh ketiak mereka. saba jela. dan berjaga2 itu sudah pasti takut ade org yg amik kesempatan ke. oh sangat la berjagajaga.

lepak vanggey pulak lepastu makan popia sebb lupa makan waktu berbuka tadi kat tasik raban so makanla jugak xkan nak membazir kan. hahahahha.

sebenanye sebelum p gerbang malam, kami lepak tuty frutty plak lepastu sbb si sinclair tu teringin sangat la plak nak makan tuty fruty. mak ai, kopak la aku makan skali. ko ingat murah. last2 dengan ekonominya aku pun amik sikit2 sbb aku bukan makan banyak pun. wuhuhuhu. dan aku baru tau ade satu lagi tuty fruty baru nak bukak dekat medan gopeng. ai dekat manjung kata nak buat. bila??? hahaha.

so tamat lah plak journey kami pada hari itu. tengs to mis faradila sbb bawak kami.hehehehehhe
banyak lagi gamba tak upload ni. tengs jugak to wan hassan, and haris, sinclair sbb korang aku pun terkut skali. wehehehehe.

imageimage


2 comments:

.FD. said...

kami menang baju kat Padini! Padini awat tak jual padi? mesti laku. hahahaha

norzillawatie binti zahidin said...

cesssssssssss!

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea