Tuesday, August 16, 2011

diri sendiri

Posted by norzillawatie binti zahidin at 2:25 AM

harihari tgok diri
tak duduk mestilah berdiri
baring pun boleh tp nak jugak berdiri
macam biasa ada kanan adelah kiri
itulah die tangan dan kaki
malasnye nak sebut yg lain lagi
ape kate korang kirela sendiri

gua penat lelah sendiri
menyepi sepi plus jiwang lagi
hai dunia bile la nak bagi
hidup mewah tak berbelahbagi

bukan sifat macam syaitan ni
cuma nak cri pengalaman sendiri
merasa berduit beli tu dan ini
memang aku tak sedar diri
duit poket menyempit mencaci
bukan xde space nak letak lagi
masalahnya habuk pun tarak mali

isu duit bukan intipati
cuma nak nyatakan hasrat di hati
sape xnak senang hidup dan mati
eh dah sebut pasal mati
psal mati jangan buat begini
kalau betul kau dekat Ilahi
tunjukkanla kau satunya hamba abdi
yangs satu kau sembahi

imageimage

4 comments:

ema maiziana said...

wow ! nice blog ;)

farhan said...

bila nak klik iklan nuffnang dkt blog saya

farhan said...

silapiklan churp2 klik ye

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

mekasih :)

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea