Saturday, August 27, 2011

hungry

Posted by norzillawatie binti zahidin at 7:37 AM


i cant imagine how hungry they are. ya Allah, menangis aku Ya Allah. selama ni jika aku penuh dengan pembaziran dan tidak bersyukur atas kurniaan dan rezeki mu, ampunkanlah dosa2 ku. berikanlah keutamaan kepada mereka yang memerlukan, walaupun aku juga perlukan rezeki daripada mu..

bila aku makan, selalu tak habis. makan kepsi, ayam tak habis, pegi mcd, bege tak habis, pegi sarapan, nasi lemak selalu terbuang, makan abc, pun xmampu nak habiskan, makan aiskrim, dibuangbuang.

this things has to be shared so let all people know, there are a lot of people really needs our needs that we just consume to be needed when we really need. I bet NONE of you guys have been this so hungry. can we ask for food fair to be there and help them?

matikanlah mereka dalam keadaan syahid. sesungguhnya mereka tidak mampu untuk pikirkan apa2 selain dari makan dan lapar. they need food for energy. please i beg you all, share this for our muhasabah. feel free to do this. tengs.



imageimage


2 comments:

Elie Lily said...

Ya Allah..sedihnya tgk keadaan macam tu! bersyukur kita dgn apa yg ada! T_T

selamat hari raya zila! maaf zahir dan batin! :)

norzillawatie binti zahidin said...

selamat hari raya jugak elie!

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea