Friday, August 19, 2011

Ramadhan iftar

Posted by norzillawatie binti zahidin at 4:08 PM

assalamualaikum readers dan peminat sekalian. sekalisekala gua berangan nak ada peminat macam si lisa surihani ni kan best. apa salahnye kan. ini berangan ok. sesubuh yang aman tadi dah cukup mentenangkan perasaan sekarang ni yang semalamnya kusut masai haru biru plusplus nangis sedih tak dapat habiskan soalan test subje Business Environment semalam. sedih tak terkata walaupun tu first test aje padahal gua da yakin gila bole buat betulbetul. takpela, tu namanya gua berserah rezeki test tak memihak ke gua. yakin insyaAllah lepasni lebih baik.


hoiiiiiiiii. bangunla da pagi. aku tak jeles korang tido tapi aku jeles semua budak rumah aku nak pi KL bershopping raya while i'm alone at home tersidai tersadai sorangsorang macam ikan paus di daratan mintak nyawa hai memang bosan kalau duduk je kat rumah sambil mengkenangkan syoknye diorang pi shopping raya. naknak plak sekarang aku dengar Padini buat sale sampai jatuh harga buat sehelai baju RM 6 aje.waaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! T_____T. gampang tak kan. time time macam ni la buat aku sadis nak mampos belaka.

bundle pun xsemurah itu. aku redhoooooooooo jelaaaaaaaa T___T (nangis tak menitik)

lepas tu mesti bakal tiba plak gambar2 yg akan ditag pada aku untuk menaikkan level kejelesan aku saje saje je. sesungguhnya aku berpuasa.aku bersabarrrrrrrrrr....

aku pi krabi island plak nanti jangan jeles ok. aku tagtag plak kat korang. pecah kaca pecah galas, dah tag aku balas! hahahaha....

scroll ke bawah akan nampak lah imejimej iftar dengan bebudak rumah aku plus cameraman seorang lelaki yg merupakan kawan aku tapi bukan kawan budak rumah aku, lepastu diorang berkenalan and bersembanglah mereka act macm 10 tahun da kenal. harrrrrammmm..hahahah..

so jalanjalan pi stadium ipoh sambil layan baubau kesedapan roti john putrajaya sangat lah mengasyikkan and boleh runtuh iman puasa aku. terliur aku lalu telan balik. tak batalkan???xkan nak ludah..tttuih!!!! sangat tak sopan ye.nonono....

makan plak kat dataran bawak makan banyak2 plus makan nasi goreng ikan rebus, tahu tak betapa syoknya perut melayan diri dengan suapan2 makanan2 yg enak dan lazat. yg trajisnya bila makan sedap2 aku teringat adikadik kat rumah and itu pasti membuat kan aku macamni...sobsobsob...tsktsktsk....


tak saba tunggu azan maghrib



kerusi ada nak jugak duk kat eskeletor


jadi sekianlah untuk iftar ramadhan pada kali ini. and pada sapa2 nak order2 baju silelah add saya seperti yg ada di fb di sidebar blog saya ni.

nampak tak. kat atas skali "gua" makin ke bawah " saya". hipokritnya bahasa aku. tak indah langsung. sekian terima kasih.

imageimage

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea