Saturday, August 6, 2011

letih dan lapar

Posted by norzillawatie binti zahidin at 5:55 AM

image

no eating di waktu siang ok :)


assalamualaikum semuanya. harap sihat khabar belaka kepada semua followers and readers. wahaha. hari ni aku balik manjung and bukak pose dengan famili so itu nampak kegembiraan kat situ. nak tunjuk samting jap bole.


hebat tak!


ok jom masuk citer lain. aku xtau la nak post ape kat sini since dah bape hari aku tak hupdate pasal story aku selain dr bisness life la kan. smenjak berbisnes ni alhamdulillah, semuanya jalan lancar. erm..macam nak rehat banyak2 supaya energy boleh generate balik dngan baik nye. sbb skrg perasaan letih macam menselimuti jasad aku and jadikan aku macam lembik. malas nak bangun angkat bontot nak pi mana mana pun.

hoho. puasa kan. for sure lah. apepun pastikan bila berbuka, jangan berlaku pembaziran. sangat2 tak baik. perangai aku lagi teruk, kalau makan salu xhabis. apesal tah. kalau amik sikit macam nak banyak. kalau amik banyak, salu xhabis.

ok. jangan jangan. skrg banyak benda nak pikir. so letih. so ade sorang pakcik ni cakap kat aku. camane xnak bagi puasa kite letih and lapar. die kata senang je. makan kurma 7 biji and susu. and dia da amalkan benda ni 10 tahun dengan kurma sahaja. sangat2 tabik springggg kat situ untuk pakcik. so cubalah! ok. nak rehat!

eh eh kejap. sebelum tu silela rajin2 ke page aku.bnyak dresses untuk korang especially girl lah. mesti korg suka kannnnnnn.=.=.klik la gambar pautan di bawah.


dresses for all of u dengan harga yg berpatutan. and korang patut beli.itu pasti!belibeli!


imageimage


2 comments:

Salmiza S. said...

petua yg baek ! 7biji kurma n susu ! :D tq 4 share zila !

norzillawatie binti zahidin said...

tade hal!

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea