Saturday, June 18, 2011

Zami Ismail @ Pak Uda meninggal dunia

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:06 PM

salam pagi Ahad

dengan ini sama2 lah kita sedekahkan al-fatihah kepada Allahyarham Pak Uda or Zami Ismail ke atas pemergian beliau buat selama-lamanya. Beliau menghidap serangan jantung dan telah beberapa hari koma di Hospital Selayang (xsilap) dan telah pun menghembuskan nafas terakhir beliau pada pagi tadi. dunno pukul berapa.

maka. dah tak berseri lagila Pi Mai Pi Mai Tang Tu. mak aku cukup suka tengok cite tu dulu. moge arwah ditempatkan dalam kalangan org yg beriman. amin...


al-fatihah

imageimage

11 comments:

Umi Asura Sanusi said...

al-fatihah... sedey rase

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

sedey jugak umi

farahin nasir said...

inalillah... :'(

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

:'(

Kumiko Ryou | Farah Amira said...

takziah kat family Pak uda...moga tenang dia kat sana....

Mizz Coki said...

minat ngan pak uda. Takziah diucapkan kepada keluarga beliau.

armouris said...

takziah dan al-Fatihah! lagi info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

kiwi said...

innalillah.. al-fatihah untuk beliau, semoga ditempatkan dalam kalangan orang2 yang soleh..

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

amin amin ya rabbal alamin

kasih.annur said...

al fatihah

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

='(

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea