Thursday, June 16, 2011

ape dosa anjing

Posted by norzillawatie binti zahidin at 5:05 AM

ape ka bodoh gila takde perasaan ke ape haih tak beragak langsung nak menyidai anjing ni dh takde baju ke dah nak sidai weh. ayyo. jangan seksa itu macam wooo. anjing takde akal weh tapi deme berperasaan weh. adoi kalau ade rakyat malaysia camni, tak tahule.

anjing bukannye bodoh weh. kenapa nak kena benci kat anjing. aku nak kabo la kome secerite. depan umah aku salu ade anjing. die jinak tapi kurap. kesian gila. lepastu selalu tgok aku jelir2 lidah kat aku bile aku kuar umah. lepastu aku macam kesian la. kalau kucing, aku pandai la kasi makan. tapi anjing, mana la aku tau. dah la haram nak pegang. nak dijadikan secerite ni, aku pun pi 7Eleven la nak beli makanan anjing. sebb aku kesian gila, badan dah tinggal tulang, tulang tu je xnak kluar dari badan dia. pastu aku tanyela pasal pek makanan anjing ade ke x, lepastu pempuan yg keje kat 7E tu buat muke annoying kat aku, gila babi ah. ingat aku bela anjing la tu.

"ape dosa ke beli makanan anjing tu kak"
aku belah lepastu aku tolak pintu 7E tu kuat2. tinggal tak pecah je.
nampak kau merah2 je kak kau pakai uniform 7E tu.naseb kau la.

damn gila.geram aku.last2 aku pun xtaula nak cari camne aku pi 7E lain beli makanan kucing. last2 die makanla jugak. hum. xde dosanya weh. dulu punya cerita time zaman nabi xsilap, seorang pelacur bagi makan anjing kelaparan, terus masuk syurga weh. tuhan da janji weh. ape kau nak kisah. anjing tu bukan hina sangat.heeee..geram aku. ape dosa anjing tu. die haram je xleh pegang. najis mughalazah. tak yah nak buat muka annoying lagi ngan aku. k. damn.



gerhana bulan dah habis. sangat cantik.

taknak marah2 dah.


imageimage

4 comments:

Effa ♥ said...

u're so kind *_*
tak dosa pun beli makanan anjing tu, even me pun pernah terfikir nak buat macam tu. cuma don't have a chance ;D. may Allah bless u dear :)

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

insyaAllah.effa.anjing tu xberdosa pun

dayang said...

skrg banyak da binatang kena aniaya...mereka2 ni xde perikemanusiaan tul..yg ada perikebinatangan...huh....padahal binatang2 ni la akan jadi kuda tunggangan d akhirat nanti.

norzillawatie binti zahidin (che-che) said...

its so sad kan

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea