Friday, August 27, 2010

hepi buday fame!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 9:57 AM
fahmi rosli


salam sejahtera semua dan anda.
selamat hari lahir diucapkan kepada anda fahmi rosli kerana anda berjaya hidop sampai sekarang. amin. itu bermakna tuhan sayangkan anda dan panjangkan umor anda dan mahu anda lebih beramal kepadaNya. ohhoi keding.
oleh itu saya ingin ngucapkan selamat berpanjang umor. murah rezeki berlimpahruah. berjaya dalam hidup. kerja bagusbagus. sentiasa sayang keluarga anda. dan keluarga anda di kolej. dan yang paling penting sentiasa ingat Tuhan. oke fame keding.

tiada apa yang saya mampu berikan. hanye lah sekadar balingan telor dan cecair paip yang jernih dan ade sedikit campuran tepong gandum yg da basi busok dari zaman purba kala. maap. saye tiada duit seperti orangorangkaya ternama seperti Robert Kuok si toke gula. ataupon ananda krishnan si toke Maxis mahupon lee shin cheng si toke klape sawit. maap, saye tak seperti mereka walaupon bergagah berusaha bermimpi jadi seperti mereka. apela yang saye tahu. tunggu suatu hari nanti. who knows?well a thousand millions tengs to ari, elly, shasha and aie for the cooperation. mission complete!haha!

apepon fame, aku minta maaf padamu kerana tak berkesempatan mengikut kamukamu ke Ipoh saban hari kerana hal lebih penting yang perlu diutamakan iaitu famili. saye berharap kehidupan kamu akan datang kamu rencanakan dengan pelbagai aneka kegembiraan dan kebahagiaan kepada kamu sendiri termasukla merekamereka yang sentiasa berada di sisi kamu. terima kasih daun keladi kerana sudi meruang masa berlatih zapin bersifukan saya yang kerap membaling sliper kepada anda memndangkan anda paling ketegaq di situ. harap salah silap saye dimaafi. dan untuk kesekian kalinya, makanla banyak seket supaya anda nampak seperti Malek Nor. baru tough!kuat!strong!oke. segala teguran kepada anda dari sesiapa pon sebenanye bagus untuk anda untuk melatih diri pda masa hadapan. ini bukan skema tapi ini kenyataan. ada ramai org sayangkan anda. oke.

mungkin perkenalan antara sifu macam saya dan tongga macam anda tidakla begitu panjang tapi saye suke berkawan dengan orang keding macam anda. sekali tolak suda tumbang. sekali tiup suda terbang. cett! moge Allah selamatkan kamu fame!


+end+

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea