Sunday, August 29, 2010

keep clean babe

Posted by norzillawatie binti zahidin at 2:42 PM
oke. ape kau nak tulis zilla dalam entry kali nih?

bengang?yes, I'm. mesti tanye kenapa, mengapa kan?sebab ak benganglah. pagipagi sahor da bagi aku bengang. hati kepala dan anggota badan yang lain sume turut menggelegak bergetar-getar rasa macam nak hempas barang. pk punya pk, pagipagi kan pintu masuk rezeki. ta baik marahmarah. so aku post marah aku kat fb n blog aje. shit. seyes shit. so, aku pon buat muke tarik muke tolak muke da macam kerete sorong pon ade aku rase muke aku nih. baru nak buat muke kereta swift tetibe jadi kereta sorong pulak. geram la cek.

naseb bekla pk membe kalau tak memang tros da aku terjah. konon benda kecikla.yes memang kecik. but perkara 'itu' aku ta suke kau dan sapesape polan menjadikan itu sebagai perkara kecik. plis. if nak jadi pempuan, jadi betolbetol. bujang memangla bujang tapi ta bermakna nak kena buat semua benda tu betolbetol nampak bujang. so paham ta hidup jadi bujang. adekah jika jadi bujang itu perlu jadi pengotor kah? atau pensepah kah?

jangan buat samapi aku fedap tengok sume ni and akan buat korang maybe ta suke aku. so go to hell la. aku tanak duduk dalam kelompok bujang ber'sepah' itu. ta taula sape lagi yang mahu jadi ahliahli bujang 'sepah' itu sebab ia baru saje diwakili oleh seorang ahli. plis ubah sedikit sahsiah diri anda itu ye memandangkan kite semua itu suda besarbesar. dalam satu masa jika saye bole paham kenapa itu bersepah, kenapa ini berspeah. ok. saya bole paham. but not all da time lah kan. sampai bile saya nak jadi majlis kutip sampah. saya pon da fedap jadi pengutip. kadangkadang oh gosh. sampai saya pon da malas nak layan da meja tu. lantak la. penat. harihari penat. hanya segelintir yang bole dibuat kerjasama mengenai itu. terima kasih atas kerjasama anda.

as long saya bole jadi pensabar saye sabar. dala tgh puasa dan saye kena pula memahami semua keadaan pada setiap orang. begitu juga dengan orang-orang yang lain pon bole ta memahami saya dan serba sedikit sila amik tahu apa saya rasa. saye pendam la. saya ta boleh nak tunjukkan secara zahir sebab saye bukan jenis pempuan tahu melenting pada kawankawan yang dipanggil bff. saya tahu saya suka gado. jadi saya takut bila pekara ini tejadi. nak baring nak duduk nak bediri semua nanti tarak senang. pikir sakit hati sendiri punya pasal garagara itu.

plis la pagipagi jangan buat muka kereta Datsun berkarat depan saya atau saya akan tarik muka kereta sorong kepada anda. sampai bila kan. so kalau orang ada baca blog saya pastu nak cakap poyo ka apa ka. up 2 u. but if u ols jadi tempat aku rasarasa bole ta cakap direct. if brani sila ke hadapan. aku ta berani. sebab aku baran and aku ta bole nak settlekan sesetengah perkara yang aku ta suke dengan baik lagilagi jika sesama jantina. harap kamu sume paham. apa saya rasa. dan sini jela tempat saye mahu menyumpah meluah. so plis make all the things clean. tq.



0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea