Wednesday, August 18, 2010

petik cerita

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:52 PM

edit berejamrejam lastlast polkapolka dot biru jadi pilihan permata hati menjadi tatapan buat pembaca blog aku kali nih.kejapkejap delete copy paste pulak coding yang lain pastu delete balik tah berkalikali lastlast ni jela yang macam sedap sket nak memandang.sambil meng'donload video yang kena bawak pi presentation Jumaat nih. ok. aku da menguap tandatanda mau beradu.

ish!kadangkadang malas nak melayan kerenah ym yang tah sapesape manusia tak dikenali mau kenalla itula.halo.saya tak hot oke. saye malas and penat and takde mood sebab saye bersengkang mata buat blog layout saja setelah beberapa jam tadi selepas buat assignment bersama akma. sape suruh? cikgu suruh dan saya patuh sebab saye tak nak jatuh.

kelas pukol 11 salah satu sebab knape saya tidor lambat. and bajet nak tido lepas sahur. lama gile saye duduk mensebabkan saya sakit blakang. aish.bunyi henpon yang tak retireti nak diam buat saya off terus henpon malas mau layan sapesape di mukabumi buat masa skrg nih. tergugat pale otak dari mau menulis mentaip katakata hati di sini.

hujan yang turun bagaikan mutiara...

hujan renyairenyai basah menyebabkan cuaca dalam bilik agak sejuk sedikit berbanding di luar. bulan ramadhan penuh dengan rahmat apebile hujan dan saye selalu menunggu rahmat itu. apekah? bilekah? bagaimanakah? ku pandang toto da macam bersepah dengan helaianhelaian kertas sanasini. ouh. tapi hati tetap mau rasa terbaring sebab da berejamrejam bersila bersimpuh dan melutut. lenguh ototmotot kakitangan membuat kerja menaip ituini di hadapan lappy nih.

kadangkadang melayan fesbuk tengok orangorang kotkot ade update status apeape ke. tapi apsal ha malam ni amcam tadek orang sangat mau sembangsembang. tapi ade satu mamat nih tetibe buzz aku dan jejak kasih di fesbuk telah berlaku setelah terjumpa budak skola lama iaitu senior aku yang merupakan sahabat PA system abayi n abg ja'a di skola brash duludulu. tapi kadangkadang ingat.kadangkadang ta ingat. jumpe nanti ingat kot. jumpe ke??

not not nothing on u beb!

nama si polan itu adelah Nat Nut. rupenye kawan pada si Syafik tu jugak. Senior aku jugak. Lama ye ta dengar kabarkabar mereka. apa kabar? lama ta jumpa. hahah. samasama poyo gile bile berchattin ngan mamat nih. makin berkembang karier masingmasing dan semakin membawak diri di negeri orang. aku je terpinggir masih lagi ta mampu nak sampai lompat ke pagar ijazah lagi sedangkan kawankawanku da berduyonduyon pegi Shah Alam menyambung cerita ijazah mereka. Malu memang malu. Tapi blaja lah selagi boleh.

mata sudah penat.kepala sudah berat.hidung da tersumbat.badan da tak kuat.tdo pon da lambat.ape nak buat.sudah tersurat.



jadi dengan itu asye akhiri entry saya dengan
sekian.

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea