Saturday, August 14, 2010

jgn lah jd seperti ini

Posted by norzillawatie binti zahidin at 5:04 AM

oke.perasaan geram yg teramat terhadap manusia yg nama ade je agama
tp biadap macam org xde tamadun xpenah hidop.yes.ok.aku hidop 21 tahun xseperfect mana tp aku ade otak masih boleh berpusing masih bole berpikir mane baik atau buruk xmacam kau Salleh George Samsa. Ok. Ak mmg akan highlight kan nama kau di sini memandangkan kau sndiri mencaci maki agama aku. Sebb mungkin kaula salah sorg dajal kecil yg dilaknat contohnya macam Sai Baba. Tp aku xnk berkata lebih apa2 mengenai itu sebb aku xberkuasa. Tp Allah itu yg maha berkuasa. Aku tau mmg ak xpatot sibok hal kau yg laki2 tuh tp aku sibokkan jugak jari2 aku ni nk tunjok perasaan menyampah gila ngan kau sbb kau menghina Islam.Ok.Ak xda bukti sini tp aku da tgok ngan mata kpla ak sndiri di fb macamana kau menghina org yg berpuasa. Kau fuck off kan sangat mereka kan? Sedangkan mereka berlumba2 mengejar satu bnda yg lebih bernilai dari segla2nya iaitu pahala tp kau seronok menayangkan kehebatan lancang n lancau mulot kau menghina agama aku.

ok.Aku juga free hair.Aku juga menyanyi, bermain gitar, buat show di khalayak ramai. Aku juga mencarut. Adakalanya aku lancang bile bercakap sampai org kalau nk bergado ajak aku. Ok. Aku sedar kelemahan aku di situ tp aku masih punyai agama yg satu yg aku anut tp aku xpenah memaki menghina agama sendiri. Perlu ke kau kluarkan statement kau, kau menyampah dengan agama n bangsa yg tertera di IC kau. Hey, kau bodoh. Kau perluke said "amen". Kau betol2 ka mau anut itu agama ok just go but xperlu nk sampai maki2 hina2 Allah begitu. Kau sedar xkejadian kau sampai umor kau 25 tahun skrg adalah sebb pe??Kau sedar x masa kau dilahirkan dulu ayah@mak kau azankan di telinga kau kalimah2 azan yg agung tuh.Kau ape nk jadi ha? Kau tau x.Nama kau Salleh.Kau tahu x dalam 25 org nabi teragung yg wajib kita sebagai umat Islam tahu ade nama Nabi Salleh iaitu nabi ke5 selepas Nabi Nuh. Kau sedar x sume tu.

Kau bercakap macam kau plak Tuhan. Sesungguhnya kau da betol2 sesat tah jalan apa kau tuju yg xpernah wujud tp kau nk bina.Berlagak mcm kau tahu sume macam kau cipta sume alam ni makhluk yg ade seluruh alam. Kau manusia biasa yg bodoh sebenarnye xtau mensyukuru nikmat n ciptaan Tuhan. Ha, kau nk kaji itu ini konon2 kau hebat nk buat kitab bagai pastu nk cari pengikut beribu2 kononnye2 pastu nk jadikan 2015 sebagai tahun kiamat??Kau sangat2lah bodoh.Nak plan tunjuk kat fb?Kau apsal.Kau gile hardcore suke bnda yg punk2 nih tp kau nk jadi Tuhan. Kau sebenarnye xhidop aman skrg nih sebb tgok blog kau pon da tau. Kau sndiri benci ape kau tulis tp kau suke menulis. Kau da terpesong sesat di mana2 kau kembalilah ke pangkal jalan. Mintak maaf kat seluruh manusia yg baca fb kau. Sebb dengan org2 macam kau ni lah xde sape nk percayakan Islam.

Ok. Kau bengang bila ckp pasal agama kau mesti kalah n kau juge bengang jike org yg bcakap pasal agama itu juga menang. Sebb kau sndiri xde agama ape kau nk ckp?ape kau nk debatkan? Kau xde otak nk pikir sume..Ok. memang ade agama yg lain yg cube nk mengatasi keagungan Islam n sampai buat mcm2 sbb nk jatuhkan Islam.Bakar masjid lah,suraulah,bakar Al-Quranlah.Kelahiran kau pona de tertulis semuanya dalam Al-Quran dan hadis2 itulah sepatutnye jadi pegangan hidup kau tp kau nk buat kitab sendiri. Padahal kau cetek agama la derr. Aku sampai bile2 mmg xkn puas ati ngan ko slagi kau rase kau tu nk menjatuhkan Islam tu sndiri.

Kau tahu x skrg ni Allah bagi petunjuk free2 je kat manusia2 yg ingkar pada Dia. Wallahuaklam. Senangla, kau sndiri pi tengok baru2 ni kat Bazaar Jasin Melaka.Apa da jadi?Puting beliung datang hapuskan sume kedai kat situh padahal org cr rezeki kat situh. Kau tau knape? Tuhan je tau knape? Ade hamba2nye yg mungkar n Dia murka pada hambaNya tuh lalu Dia tunjukkan free2 sampai ade org mati. Puting beliung tu plak spotted kat satu kedai je pastu hilang. Sekejap je bole buat org mati. Allah tu Maha Kuasa Salleh. Ok. Xpon, ko crla kat utube kan kat tanah Arab ade wat disco. Nah, minah2 gaun sengkat dok menari sana sini, dukong sana sini,minum sana sini sekali Tuhan nk tunjuk, abis diorg sume kena telan bumi menjerit2 mintak tolong.
Kau sedar x tu sume.Kau kate kau kaji??Tapi hakikatnye kau xtau ape la.

Dunia nk berada di hujung zaman. Kau xsedar ke bumi nk kiamat??bumi ni da hidup lama Salleh.Kau pon xtau ko mati bile.Ak doa2 sangat kau pulanglah ke pangkal jalan.InsyaAllah,ade hikmah n syafaat tuk kau di hari kiamat nanti.Carilah jalan yg lurus tu seikhlas2 hati kau sebb Islam tu agama yg mudah dan bukan agama paksaan pon. Kau jgnla caci maki agama tuh sebb Islam tu tiang agama. Tuhan ada 99 nama n nama2 tuh mencerminkan diri Dia sendiri.Kite manusia biasa mesti ad wat kesilapan tp kalau kau mintak ampun betul2 insyaAllah ade keampunan utk kau asalkan kau bertaubat sungguh2 moge2 kau jdi pengikut Nabi Isa menyerang yakjuj makjuj dajal2 di akhirat nanti. Aku salu mimpi nk kiamat n bile ak bangun tdo ak sangat lega n salu ckp Alhamdulillah sebb ak masih hidop di alam dunia lagi.Aku xnk mati hari Kiamat.Aku xsanggup.Sebb org2 yg tinggal masa kiamat tuh,hanyalah org2 yg sesat je.

Kite kena takut Tuhan Salleh. Kalau kau mati syahid sebb nk tegakkan agama kau sendiri iaitu Islam insyaAllah,tanpa bertanyekan ape2,syurgalah tempat kau.Mati kerana agama,jihad kerana agama sesungguh2nya adalah sangat mulia di sisi Allah n syurga jaminanNya.
Sekarang ni, banjir kilat kat mana2, ribut taufan pon kat mana2.Ade je musibah sana sini berlaku.Kenapa?Kau tahu ke?Kau xpernah amik tau sebb bg kau Islam tu sangat menyusahkan kau. Yang tahu hanyalah Allah s.w.t.Kau mengucaplah banyak2 sebb tanda2 seseorg itu Islam ialah mengucap 2 kalimah syahadah.
"aku bersaksi bahawa tiada Tuhan yg dapat disembah selain Allah"
"dan aku bersaksi bahawa Nabi Muhammad itu pesuruh Allah"
kau renung2kanlah ciptaan2 di muka bumi ni knp satu2 bnda tu tercipta.apa tujuannya n ape kegunaannya sume tu ade kelebihan n kekurangannya. Tuhan tu maha Besar maha Berkuasa nk cipta kan ape saje yg Dia mahu n Dia mahu tunjukkan.Kalau Allah kata jadik jadiklah bnda tuh..

Sape2 pon kalau nk hidop kena ade pegangan agama sendiri sedangkan agama lain pon ade agama tersendiri n masing2 menyeru pada kebaikan n cegah keburukan.Tp kau nk cari pengikut ramai2 pastu kau nk bunuh diorg.Apsal la bodoh n tolol sangat.Plzla.Aku harap kau balik ke pangkal jalan n cari tahu ape itu dosa n pahala,apa itu syurga n neraka yg sebenar2nya pada Islam.Kenallah apa itu Islam.Siapa Allah n sape pesuruhNya.
Wallahuaklam


+end+


antara blog2 Salleh G. Samsa


3 comments:

Riduanmohamad said...

CAK!!!
sapa Salleh George Samsa nie?...aku x bleh nak masuk blog dia la...aku nak tau gak apa yang dia mncarut kat agama ni?
tolong aku...aku nak tau sngat?

twinkleLady said...

zila, blog dye private la... kt fb pown x jumpe... cam no..??? ne ko dpt mamat bodoh nih..???

zila_rock!! said...

haah la..ak pon xleh baca da la
but bintang hijau tu bole je ak bukak
hum
nnti ak tunjukkan printscreen fb die
die da del da fb die

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea