Wednesday, August 25, 2010

mulot tadek insurans oh!

Posted by norzillawatie binti zahidin at 12:37 AM

mulut kalau macam bangkai bagus kau duduk dalam penempatan najisnajis manusia tak pon loji tahi. kau dan kau. tolol dan toyol. aku benci korang. damn. memang mintak aku mencarutcarut di sini ye. sepatutnye same2lah kite doakan agar lappy die bole jumpa tapi korang menganjing menggonggong bagai. memang amalan mulia kah? kepala otak anda berdua ya. da la tak puasa merokok kawkaw lagi depan aku. helo. aku di sini bukan mau mengaib. kalau aku mau aib bagus aku tag pda sume budak KPM. ini blog aku. sukahati aku. memandangkan korang da buat aku marah dan menggelegak sangatsangat, jangan harap aku bole consider lagi apa pon.


nak mainmain agakagakla brader. cube kalau korang jadi tempat die baru korang tau ape rase die. rase macam ta respect pon ade. kimak sangat prangai tuh. mmgla ta baik doa benda buruk kat orang tapi for sure the justice will be come out soon and He will shows to both of you. memangla kalau nak disembang, bukan lappy aku pon yang hilang, but i feel guilty beb. sebab aku yang ajak die g makan smlm beria-ia.kalau ta,lappy tu still ade sampai sekarang. memanglah bukan rezeki but at least, kite usaha. korang ta pikir. tau seronok je. tumpang orang. pegi balik. kenyang. tgok lappy sape hilang? ok. bukan lappy aku. so bole bergembiralah? ok. korang kate korang pon simpati atas ape jadi. tapi how come u ols bole simpati kalau da menganjing mcam tuh. plz la.


sembang pasal sedara sesame Islam. korang paham ke konsep tuh. yap mmg betol teguran tuh. but kalau ta cermin diri sendiri, xde makna sume tu buat aku. pi balik ngaji banyakbanyak mintak hidayah brader.jangan belagak. mulut celupar. sial. ade unsurunsur kebodohan di situ ok. cakap tak matang. tolol. sape tak matang sekarang nih. da jadi macam ni baru nak datang rumah settle baikbaik. da. ingat aku senang nak elok ke? amboi. buat hal senang. minta maaf senang. dengan aku mintak maap sory. no sorry in my dictionary. pi balik celup kepala dalam lubang jamban dulu 3 jam. sampai bau kepale kau busuk 4 hari ta hilanghilang. aku bukan nak cakap hebat. tapi cube korang spend time dalam 3 jam jadi tempat aku cmane. u never, coz korang kan hebathebat bile becakap kan. macam bangkai kan?


u r dud men.superfluous men. frankly speaking u r missing your manner inside the loji taik and you make it useless. bodo. korang rase nak buat lawak kawkaw pigi masuk Raja Lawak la. aku menyampah gile. ok. nk cakap korg baikla. ta payah nak buat ayat sedih bagai kalau da buat camtu kat aku. seriyes shit! knpe mesti kan mintak aku mencarut bagai. indah ke bile didengar? disebut? aku pon ta suke nak mencarut tambahtambah bulan puasa ni. korang nak salahkan aku sebab salah paham.owh.misunderstanding ketupat anijng korang! hey! kau orang kalau nak sampaikan satusatu mesej tu biarla bagi orang paham. ok. standard lah menganjing mesti nak tersirat. but could you please look around then baru cakap. think before act brader. jangan main lepas je anak anjing kang kena gigit ngan anjing sendiri.


korang da la ta sampaikan mesej tu dengan jelas. brader, plz make it clear la so other people will understand you so baru lah takde misunderstanding. so aku ke salah skrg ni. yes aku salah juge sebab nak melenting trus. tapi aku ade sebab kenape aku melenting terus. sebab aku rase besalah sangatsangat. and korang plak macam nak mengapiapikan terus. tak ke perangai tu macam syaitoooooooon!! bodohla! da la aku puasa plak tu. ceng cibai.


enough. and aku da malas dengan korang. malas dengan kerenah korang yang abis 'matang'. aku ta suke mengungkit. bole belah. get lost. superfluous you.


end.


0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea