Saturday, August 21, 2010

no point

Posted by norzillawatie binti zahidin at 11:41 AM

♥aku
aku seorang perempuan yang orang kata ego nak mampos tapi cepat emo. yes i am.tapi aku bukan perempuan yang hidop mahu sepisepi sunyisunyi macam baru lepas mati laki.aku perempuan mahu hidop ceria gembira hepihepi saja tak mahu ade sengketa.orang kata aku suke mainmain.tapi aku bukan mainmain dalam mainmain.sembang mesti ade makna.tapi kadangkadang kalau takde makna bukan takda sebab.bukan sembang macam keling.kalau boleh ape benda aje di sekeliling mahu colourful.baru mud naik nak pigi manamana walaupon panas walaupon lapa.janji sedap mata memandang.




dreams are necessary to life

♥berangan

memang berangan nak ituini.bajet anak raja.tapi ade aku kisahkan ke? dapat ta dapat blakang crite lah.aku juga mahu tgok traffic kat atas awan.haha.tapi ta rase pemanasan global tu makin truk ke? ceh. cakap macam ade kena mengena je.yelah.aku bukan saintis tekemuke tapi aku saintis yang tau sign kehadiran kelas je.haha.buatnye tejatuh ttbe xde minyak plane atas tu bom kebabom lah darat bumi nih. tu la. plane jatuh masuk ape? masuk surat kabar la. kompom lah.aku bukan wartawan, juga bukan pembaca berita tapi aku hanyalah manusia biasa yang hidop macam mat jenin suke berkhayal.kadangkadang ilahm tu datang dari khayalan.tak pon mimpi.cikgu aku bilang, terjadinya tamadun manusia ni ade sesetengah kata datang dari mimpi.contohnye masa zaman paleolitik dulu kan, korang ta pikir ke cmane die wat unggun api sume.tuhan tu kasi mimpi utk bagi petunjuk cmane diorang nak hidop dulu.gile best. baru rare.


♥ape sebenanye aku nak cakap

aku bukan nak cakap, tapi aku mahu coretkan di sini aku ta tau ape menda nak cakap + aku sakit perot.dan satu lagi aku mau cakap, aku ta suke gadogado. tapi aku suke begado dengan orang yang mahu cari gado.menang ta menang blakang crite. gado bukan nak menang kosong tapi gado mau cari kebenaran. find the truth. dan gado bukan mau menang utk kepentingan diri sendiri. itu hanya syaitan yang pakai topeng power rangers tak pon masked rider kononkonon mahu jadi hero.okeh.ta payah canang ituini sematamata mahu tamatkan kesalahan sendiri di mata orang.ta payah nak menggelabah nak cucuk orang.oke.itu saja.


lebih baik begembira dari besedih
besedih ta dapat duit
kalau besedih dapat duit
aku nak nangis ariari


sekian

0 comments:

lagu saya

Celine Dion - The Power Of Love

Powered by mp3soup.com


Get your own Digital Clock

 

ohzila lova Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea